Новости

8 автомобілів, які повністю розчарували своїх власників

Мабуть, кожен водій може навскидку назвати не один десяток автомобілів, які йому подобаються, а також кілька моделей, які заслужили не самі приємні слова. Більш того, невдалі машини випускають навіть імениті бренди, покладаючись, ймовірно, «на авось». Інакше не пояснити, чому деякі з автомобілів, представлених в огляді ТМ , взагалі виїхали на дороги загального користування.

1. Volkswagen Phaeton

Історія знає чимало прикладів, коли виробники дорогих автомобілів починали випускати компактні моделі за доступною ціною. Яскраві приклади успіху – Mercedes-Benz А-Klasse і В-Klasse, а також BMW 1 Series.

А ось протилежні випадки, коли виробники масових недорогих машин намагалися «пробратися» в преміум-клас, навпаки, були приречені на провал. Це правило добре демонструє невдача компанії Volkswagen, яка в 2002 році випустила на ринок представницький седан VW Phaeton. Європейські водії, які звикли до доступним моделям, таким як VW Golf і VW Passat, так і не прийняли таку дорогу і складну машину. За наступні 14 років було продано 84325 «Фаетонів», хоча спочатку планувалося зробити це всього за 3 роки.

2. Renault Alpine GTA / A610

Непросто буде знайти автолюбителя, який зараз згадає спортивне купе Renault Alpine GTA, що з’явилося в 1984 році. Машина створювалася як доступна альтернатива моделям Porsche і отримала 2,5-літровий (а потім і 3,0-літровий у версії A610) двигун V6 з турбонаддувом. Центральномоторний компоновка і легкий пластиковий кузов дозволяли набирати до 265 км / год, а розгін до 100 км / ч займав 5,7 секунди.

У моделі виявилася всього одна, але вагома проблема. Автомобілі Renault у більшості водіїв ну ніяк не асоціювалися з спортивними машинами. Саме тому Renault Alpine GTA і Alpine A610 так і не стали «вбивцями Porsche», хоча для цього було зроблено все можливе.

3. Honda Insight

По-справжньому революційні автомобілі далеко не завжди виявляються успішними. Так, гібридний хетчбек Honda Insight неодноразово демонстрував на тестах надмалих витрата палива. Легкий алюмінієвий кузов вагою 850 кг також був дуже обтічний. Ось тільки цього виявилося недостатньо, щоб залучити покупців.

4. NSU Ro 80

Німецький седан NSU Ro80 став «Автомобілем Року» в 1968 р, але успішної ця машина так і не стала. Всьому виною роторно-поршневий двигун Ванкеля. Це був дуже ненадійний агрегат, який потребував капітального ремонту кожні 25-50 тисяч кілометрів.

Напівавтоматична коробка передач, відмінна аеродинаміка і дуже комфортне управління не змогли виправити ситуацію з продажами NSU Ro80. Модель буквально розорила фірму NSU, яка всім власникам змінювала двигуни безкоштовно по гарантії.

5. Honda CR-Z

Справжній провал, який спіткав модель Honda Insight, не зломив планів японської компанії і далі створювати гібридні автомобілі. Спортивне купе Honda CR-Z почали випускати в 2010 році і машина навіть непогано продавалася. Ось тільки власники CR-Z так і не отримали тієї «спортивності», на яку розраховували. Управління машиною виявилося недостатньо чітким, а якість збірки салону залишає бажати кращого.

6. Матра Ранчо

Це в наші дні кросовери захопили більшу частку ринку автомобілів, але ж ще 40 років тому існували лише кілька моделей такого типу. Французький кросовер Matra Rancho 1977 року побудований на базі невеликого передньопривідного хетчбека Simca 1100, а в кузові автомобіля помістилося аж 7 місць. Машина могла б непогано продаватися, якби не одне «але»: 1,4-літровий двигун потужністю всього лише 80 л.с.

7. Citroën C6

Півстоліття тому французька компанія Citroën була добре відома своїми представницькими седанами. З тих пір спливло чимало води і тепер в цьому класі «котируються» лише автомобілі з Німеччини і Японії. Тож не дивно, що продажі великого і дорогого Citroën C6 вельми скромні, хоч на цій машині і їздить президент Французької республіки.

8. Audi A2

Зараз концепція Audi A2 виглядає досить привабливо. Але в 1999-2005 рр., Коли ця машина серійно випускалася, покупців у неї виявилося не так вже й багато. Причин виявилося кілька. По-перше, модель вийшла повільної. Також, її новий фірмовий дизайн привертав занадто багато уваги як для авто такого рівня. І третє, найбільш неприємне, – за ціною, яку просили за Audi A2, можна було взяти машину вищого класу.

avreley

Recent Posts

Водіїв в Україні можуть штрафувати за пасажирів: кого стосується

В Україні культура використання автомобільних ременів безпеки залишається на дуже низькому рівні. Статистика показує, що…

5 дней ago

ТОП-10 старих авто, які без поломок можуть проїхати понад 500 000 км

Сучасні автомобілі вважаються надійними, якщо вони можуть проїхати 200 000 км без серйозних технічних проблем.…

5 дней ago

Renault здивував: яку цікаву деталь приховує найдешевша модель (фото)

Dacia Sandero 2025 року – це бюджетний хетчбек, який є найдоступнішою моделлю від Renault на…

5 дней ago

На український ринок вийшов новий автомобільний бренд Ineos (фото)

На автомобільному ринку України з’явились позашляховики від нового британського бренду Ineos. Однією з найпопулярніших моделей…

6 дней ago

Уряд готує нові зміни для водіїв: чого очікувати

В Україні найближчим часом очікуються значні зміни у процедурі видачі водійських посвідчень. Законопроєкт №8082, який…

6 дней ago

Поліцейський розповів, на які авто найчастіше звертають увагу патрульні

Зупинка автомобіля поліцією в Україні чітко регламентована і здійснюється лише за наявності певних підстав. Найчастіше…

6 дней ago