Categories: Новости

Мала зовсім інший вигляд: у мережі показали архівні фото першого прототипу ЗАЗ Таврія

ЗАЗ-1102 «Таврія» в кузові хетчбек дуже швидко набрав широкої популярності в Україні після свого виходу на ринок у 1987 році. Однак перший прототип моделі значно відрізнявся від автомобіля, який згодом почали випускати серійно. Портал mauto показав, як виглядав хетчбек ЗАЗ-1102 «Таврія» на початковій стадії розробки.

Модель ЗАЗ-1102 «Таврія» вироблялася у період з 1987 до 1998 року. Це був невеликий хетчбек з економічним двигуном і чотирма місцями для посадки.

У 1998 році модель «Таврія Нова» замістила «Таврію» на конвеєрі. Вона залишалася схожою на оригінальну модель, але містила значні модернізації.

Ранній етап розробки

У 1970 році був розроблений перший прототип автомобіля ЗАЗ-1102 «Таврія». В той же час розпочалось виробництво задньомоторного дводверного седана ЗАЗ-968, який на той момент вже вважався трохи застарілою моделлю.

Через це інженери взялися за розробку зовсім нового автомобіля, який мав замінити ЗАЗ-968. Початково нову модель планували назвати ЗАЗ «Перспектива».

Головним конструктором ЗАЗ-1102 «Таврія» був Володимир Стешенко, який керував розробкою на Запорізькому автомобілебудівному заводі. Він дав вказівку інженерам та дизайнерам орієнтуватися на моделі з Європи під час створення нового автомобіля.

Було прийнято рішення перейти до компонування з переднім розташуванням двигуна. Розглядалися можливості з традиційним заднім приводом або перехід на більш перспективну платформу з переднім приводом.

Проте основна концепція моделі завжди залишалася та ж сама: доступний сімейний автомобіль з економічними двигунами. ЗАЗ-1102 «Таврія» від початку задумувалася як потенційно найпопулярніша модель у СРСР.

Як вигляд перший прототип ЗАЗ-1102 «Таврія»

Перший прототип отримав 3-дверний кузов типу фастбек. Він нагадував автомобілі Fiat 127, Opel Kadett та Ford Fiesta, які запустили в серійне виробництво лише через шість років.

Передня частина має прямокутні фари, між якими знаходиться вузька хромована решітка радіатора. На автомобілі відсутні логотипи через його статус раннього прототипу.

Машина оснащувалася колісними дисками з хромованими ковпаками, що було типовим рішенням для автомобілів того часу.

Кузов прототипу відрізнявся від серійної моделі значним чином, особливо гладкими кузовними панелями на початкових стадіях розробки.

Також варто відзначити відмінності у ручках дверей. На прототипі вони прикрашені хромованим оздобленням і були запозичені з моделі ЗАЗ-968.

Задня частина автомобіля залишається загадкою, але за чутками, фари були позичені з моделі ЗАЗ-968.

Лише під кінець 1970-х років дизайнерам вдалося остаточно визначитися з зовнішнім виглядом майбутньої моделі ЗАЗ-1102 «Таврія». А у 1987 році на конвеєр вийшов вже відомий усім хетчбек.

Vlad

Recent Posts

Водіїв в Україні можуть штрафувати за пасажирів: кого стосується

В Україні культура використання автомобільних ременів безпеки залишається на дуже низькому рівні. Статистика показує, що…

2 недели ago

ТОП-10 старих авто, які без поломок можуть проїхати понад 500 000 км

Сучасні автомобілі вважаються надійними, якщо вони можуть проїхати 200 000 км без серйозних технічних проблем.…

2 недели ago

Renault здивував: яку цікаву деталь приховує найдешевша модель (фото)

Dacia Sandero 2025 року – це бюджетний хетчбек, який є найдоступнішою моделлю від Renault на…

2 недели ago

На український ринок вийшов новий автомобільний бренд Ineos (фото)

На автомобільному ринку України з’явились позашляховики від нового британського бренду Ineos. Однією з найпопулярніших моделей…

2 недели ago

Уряд готує нові зміни для водіїв: чого очікувати

В Україні найближчим часом очікуються значні зміни у процедурі видачі водійських посвідчень. Законопроєкт №8082, який…

2 недели ago

Поліцейський розповів, на які авто найчастіше звертають увагу патрульні

Зупинка автомобіля поліцією в Україні чітко регламентована і здійснюється лише за наявності певних підстав. Найчастіше…

2 недели ago