Бренд з українським корінням Torsus, який відомий своїми повнопривідними автобусами, представив нову модель. Завод у Чехії випустив оновлену пасажирську машину Praetorian TG3, призначену для бездоріжжя. Для створення цього транспортного засобу розробники використали шасі MAN TGM. Про це пише mauto.
ВЖЕ БАЧИЛИ?
|
Новий HYUNDAI Tucson 2025 року: подробиці і ціни |
На офіційному сайті виробника torsus.eu викладені детальні технічні характеристики, фотографії та відео оновленого повнопривідного автобуса Praetorian. Повідомляється, що основні компоненти транспортного засобу постачаються від MAN. На нього встановлено 6-циліндровий рядний дизельний двигун MAN D0836 LFLAO, який має потужність 290 к.с. та максимальний крутний момент 1150 Нм. Цей мотор працює в парі з напівавтоматичною коробкою передач MAN Tip-Matic 12.12 OD. Відповідність екологічним стандартам – Євро-6.
Автобус, довжина якого становить 7,8 метра, а маса – 13,4 тонни, має кліренс у 35 сантиметрів. Він здатний долати водні перешкоди глибиною до 68 сантиметрів, пересуватися по багнюці та бездоріжжю, включаючи необлаштовані гірські серпантини. Хоча цей транспортний засіб призначений для перевезення персоналу у важкодоступні місця, він оснащений ременями безпеки на кожному пасажирському місці, як у класичному шкільному автобусі.
Салон машини вміщує 34 пасажири та одне місце для водія. У ньому встановлені зручні ортопедичні сидіння з високими спинками та м’якими підголівниками. Хоча столики та сітки на спинках відсутні, є й інші елементи комфорту. Наприклад, кожен пасажир може регулювати напрямок і силу потоку свіжого повітря з верхніх форсунок. Також встановлена система кондиціонування Webasto, яка інтегрована в блок керування з індивідуальним розподілом повітря до пасажирських сидінь у полицях для багажу.
Кожне місце обладнане індивідуальними LED ліхтарями. Встановлені USB-роз’єми для зарядки пристроїв, а також є можливість персонального налаштування аудіосистеми. Вартість моделі вже відома: кожен такий автобус коштуватиме від 236,9 тисяч євро, залежно від комплектації. Виробник рекомендує проводити планове технічне обслуговування кожні 60 000 км або раз на рік. Середня вартість регулярного ТО становить 1 113 євро на рік. Також відомі й інші фінансові показники: вартість перевезення одного пасажира становить 0,05 євро/км пробігу, а експлуатаційні витрати – близько 1,60 євро/км.