ВАЖНО

Чому в Україні поменшало «євроблях»

Митники порахували, що автомобілів на європейські реєстрації стало удвічі менше. Але це не тому, що їхні власники взялися розмитнювати свої авто. Про це пише 5 канал.

«450 тисяч машин, які за всю історію були ввезені і, судячи з усього, перебувають з порушенням строків. Реальна їхня кількість набагато менша. Ми очікуємо, що не менш як 200 тисяч з них або розібрані вже на запчастини, або десь кинуті, або банально на них перебиті номери кузова і вони вже їздять на українських номерах. Тому реальну кількість тих машин, що в народі називають “євробляхами”, можна оцінити десь у тисяч 200», – розповідає голова Державної митної служби Максим Нефьодов.

Торік восени набули чинності нові правила розмитнення машин на єврономерах. Депутати попереднього скликання проголосували за спеціальну формулу обрахунку вартості. Запровадили і пільговий період, під час якого власники платили половину ціни розмитнення. Після його завершення за нерозмитнені авто мали штрафувати – до 170 тисяч гривень. Але покарання так і не запрацювало. Нова Верховна Рада штрафи відтермінувала до нового року. Тож карати водіїв, як це передбачає закон, поліція поки що не може.

«Зараз це можуть робити представники митної служби. Бо їх забули внести у цей закон про відтермінування покарання. І вони тепер зобов’язані запускати ці санкції», – пояснює радник міністра внутрішніх справ Володимир Мартиненко.

Штрафи можуть так і не запрацювати, якщо депутати підтримають новий законопроєкт свого колеги. Слуга народу Олексій Ковальов пропонує розмитнювати такі авто ще дешевше.

У законопроєкті депутат зважив усі вимоги євробляхерів. Свій зв’язок із ними не приховує. Пропонує під час розрахунків не враховувати віку машини. А вартість розмитнення, переконаний, має становити – 35 відсотків від ціни авто. До того ж хоче повернути обов’язковий технічний огляд машин.

«У нас тепер не дві категорії громадян, які сплатили по повній програмі, ті, які сплатили за пільговою ставкою, а тепер ще буде одна, яка потенційно платитиме за іншими ставками. Таким чином виникає дуже логічне питання, чи варто платити податки, якщо можна дочекатися, коли їх можна взагалі не платити. Законодавство не потрібно змінювати, його потрібно виконувати», – переконана радниця голови всеукраїнської асоціації роботодавців автомобільної галузі Олена Чепіжко.

mauto

Recent Posts

Штрафы за езду без прав: ст. 126 КУоАП

За управление транспортным средством без наличия водительских прав в Украине предусмотрена ответственность, которую устанавливает статья…

1 год ago

Штраф за непристёгнутый ремень: ч. 5 ст. 121 КУоАП

Материальное взыскание за езду с непристёгнутым ремнём безопасности в Украине на сегодняшний день составляет 51…

1 год ago

Штрафы за вождение в нетрезвом состоянии: ст. 130 КУоАП

1 июля 2020 года в Украине начал действовать закон, предусматривающий уголовную ответственность за вождение в…

1 год ago

Штрафы за нарушение правил остановки и стоянки: ч. 1 ст. 122 КУоАП

В соответствии с действующим законодательством Украины, под остановкой понимается преднамеренное прекращение движения транспортного средства длительностью…

1 год ago

Штрафы за движение на красный сигнал светофора: ст. 122, 123 и 127 КУоАП

Действующими ПДД запрещено движение на красный сигнал светофора как водителям транспортных средств, так и пешеходам.…

1 год ago

Штраф за езду без ОСАГО: ч. 1 ст. 126 КУоАП

В соответствии с действующими ныне в Украине законодательными нормами, эксплуатация водителем наземных транспортных средств возможна…

1 год ago